Monday, April 25, 2011

Perbaiki kelemahan

Entry kali ni nk sentuh psal kelemahan dan perbaiki kelemahan.. Actually lebih kepada diri aku lah.. Aku ni jenis lain sikit.. Kelemahan aku, aku ni sgt2 sensitif orangnyer.. Hmm... Aku pun tak thu nk buat ape tp baru2 ni aku ada la terbaca 1 artikel ni untuk perbaiki sikap sensitif ni.. Aku sensitif melampau.. Bukan sikit tp banyak.. Dlm artikel tu la cakap, bukan aku okeyh, die cakap sensitif ni dtg dari negative thinking... hhaa.. siyes aku ni mmg negative thinking skit.. Contoh, kalo aku nampak orang tu tgh marah, aku trus jadi fikir aku la sebab die marah... Mmg parah la penyakit aku.. hhaa.. So, kat dalam artikel tu, die cakap la untuk memperbaiki kelemahan tu, kene tangani negative thinking tuh dulu.. So, baca punyer baca, die cakap kene selalu positive thinking.. Panjang2 punyer artikel tu aku baca, last sekali die suh aku positive thinking je.... Letih je aku baca.. Tapi ada jugak pekdahnyer.. So, baca smpai habis lah! Positive thinking, camne nk memupuk positive thinking??? die tulis kat artikel tu, tunggu smbungan nyer... Rase macam nk sepak je paper nihhhh!!! :) tape dila, tunggu je lah! Aku akan try la positive thinking!!! :)

No comments:

Post a Comment