Wednesday, April 20, 2011

Pipiku Bengkak T_T

Pada 19 April, aku buat small operation kat gigi aku kat bwh untuk buang gigi bongsu tuh.. aku igt kn buang biase ye.. Makk aiii, kene 3 jahitan dan sgt2 la sakit. Tuhan je tau.. Mmg sakit tahap dewa lah! aiyooo.. Esoknyer terbaik punyer bengkak! senget muka kau ni.. Dh x cun dh.. :( tapi sakit thap giler2.. bukan dewa dh tp maharaja dewa (tiru maharaja lawak. hhii) Teramat la sakit.. ni baru belah kiri, belah kanan x lagi.. It make me think twice or more than twice untuk buat belah kanan.. Sakit wooooo... So, kat rumah keje aku tdo je..Nak buat cmne, mmg taleh buat keje.. nk tdo pun mengiring belah kanan je.. kalo belak kiri alamat nyer, terjerit la aku.. Ubat die kasi pun terbaik.. 2 jenis ubat je.. Hmm.. Kata ubat tahan sakit tp aku makan, tade pun tahan.. Sabar je lah.. Next week kene follow up lg kat hospital sbb nk buang jahitan tu lah! nasib baik ada abg hansem yg handle aku.. kihkihkih.. Hilang skit rase sakit.. kuikuikui.. Doktor2 kat sane pun not bad jgk... tp sayang, aku dpt doktor perempuan tp she's nice! like her! Pape pun, aku kene sembuhkan diri aku ni secepat mngkin.. Kalo x, x dpt la aku nk pegi Thailand nnt.. Ayh aku ckp kalo sembuh and tak sakit dh, baru boleh ikut pegi Thailand! Aku nk pegi! nk jalan2.. Boleh la.. Pipi oh pipi, cepat la sembuh and tade bengkak lg.. pleaseeeee!!


Adik, ni peace ke double triple peace nih?? kihkih 


Salam sekian~ Peace no war..

No comments:

Post a Comment