Monday, October 25, 2010

Awak Maafkan Saya!

Awak maafkan saya... :( 

Awak maafkan saya...
Sebab saya bukan seperti yang awak inginkan..
Saya cuba untuk menjadi yang lebih baik untuk awak....

Awak maafkan saya...
Saya tidak dapat berikan hadiah di hari jadi awak...
Hanya ucapan tulus dari hati saya saja yang dapat saya berikan...

Setiap kali kita keluar, saya mesti sedih...
Sebab saya tidak ada duit...
Untuk belanja awak.....
Awak maafkan saya! :(

Kadang-kadang saya fikir..
Adakah diri saya layak untuk awak....????
Tiap kali saya fikir pasal tu...
Msti saya mintak putus.....
Tapi awak tetap bertahan dan pujuk saya.....
Awak kata awak tak nak kehilangan saya...
Sebab awak cintakan saya.....

Awak maafkan saya!
Saya terlalu fikirkan kebahagian awak je....
Tak pernah fikirkan hati awak.... :(

Maafkan saya awak...
Saya hanya mampu berikan kasih sayang, rindu dan cinta saya untuk awak...
Saya harap awak tulus terima diri saya dalam hidup awak....
Dan saya selalu berdoa agar....
Kasih sayang, rindu dan cinta kita tidak akan padam....
Dari hati saya dan awak...

Kini baru saya sedar....
Duit dan harta benda tidak akan pernah membawa kepada kebahagian...
Hanya hati yang tulus hanya membawa kebahagian...


I'm sorry.. I took your heart!

~ikhlas dari hati seorang kekasih~

No comments:

Post a Comment