Monday, August 23, 2010

Aku tak tahu!

Skang ni aku tengah tension! Seriously aku tak tahu yang aku ada discussion malam ni. Nasib baik la haida sent message to me and told me about it. If not, they will more angry with me. I just knew it. Tapi nasib baik yang dimentia aku dh siap buat mase kat umah kakak aku lagi. Tapi laptop lak x bawak.Atas belas ihsan kakak aku, die pun hantar la email power point yang aku buat tu. Internet plak bengong. Lame giler kot nak download tapi terpaksa la jgk tunggu nk bagi diorg tegok. Nanti diorg cakap ape lak.Dah la lambat turun. Adoii. Aku kene buat yang clinical features of dimentia and luckily, I'm done! Aku dh siap kan semalam masa kat umah kakak aku lagi and agak free la. Thanx to my senior bagi pinjam buku psychiatric! Sangat2 senang untuk di fahami. Jap lagi nk turun pegi bilik zue n hilda sebab nak hantar power point tu. Tapi yang word, kakak aku taleh hantar sebab die call, line dah lembab sangat2. Nak attach pun susah tapi biar la. At least aku dapat tunjuk jugak hasik keje aku. Masalah 1 je lagi. Esok kakak senior nak amik buku tu tapi aku dah janji dengan kak ain nak bagi die tengok dulu. Adoyaiii. Macam mane ni.. Tapi tape. Tu masalah hari esok. Masalah hari ni dh settle! Alhamdullilah!

No comments:

Post a Comment