Sunday, August 29, 2010

semakin hari semakin dekat

Sekarang ni tinggal berapa hari lagi untuk aku balik ke kampung untuk berpuase dengan family tercinta and jugak sambut hari raya kat sana. Tak sabar rasanya tapi apa boleh buat, kena lalui 2 test and kena submit 2 assignment. Begitu banyak dugaan untuk balik ke kampung. Tapi aku sanggup laluinya untuk berjumpa dengan ayah dan bonda tercinta. Menghitung hari dari start puasa until now and I'm never bored to count till I say 'I'm home!'. Can't wait to say that. 3 hb 9 malam, aku akan naik bas kat Stesen Bas Putra untuk balik kampung dengan my boy. Hopefully, everything goes well. Pada 4 hb 9. aku dah ada kat rumah and tak sabar nk jumpa dengan all my family especially my mum, dad and my brothers. Miss you all like crazy. Foe my mom,  bought the lip brush that she told me but not to buy just to take a look but I bought it to you. For my little bro, I bought skinny jeans that he really want and I had no enough money to buy him the shirt. Wait eh, I'm back, then we go to buy it to you. ok? For my brother, dia pesan eyeliner and I don't know what he gonna used with that. Tapi aku beli jugak la. Sayang adik punyer pasal. Cume 1 benda lagi tu, aku x jumpa cari. Tape2, nanti kite pegi cari sama2 ye. And aku ada jugak lah aku beli bunga api untuk adik laki aku 2 org tuh, tahu sangat diorang suka main bunga api. Sayang Alif and Afiq and miss you guys! Wait for kakak ok?

No comments:

Post a Comment