Monday, August 30, 2010

Make Up Tutorial 2010

Kerana terlalu boring, aku and maz mengambil kesempatan untuk try make up. Biasa la, aku make up kan untuk maz but then, after finish, ok jugak lah. Waahhh! puji diri sendiri. hhe.. After aku dah siap make up kat maz then aku pun make up la kat muka aku sendiri. Maz mintak untuk buat smoky eye tapi aku mane la reti. Last sekali main tibai je la. Tapi jadi jugak la even ciput pun. Aku plak, tak tahu nk buat ape, last sekali, buat yang pinky je lah. hhaa.. Sangat kelakar mukaku bila jadi pinky. Very2 hodoh. Sooooo ayu. hhaa.. Need to show it to my boy but, I don't think so. Conferm2 die akan kritik aku. Aku dah tahu dh. Haha.. Zati ada datang tengok aku make up kan maz pastu kami cakap la nak make up kan dia plak lepas ni, terus zati membawa diri dengan berlari. kami tak sempat nk mengejar zati. So, kami hanya call but no answer. Sangat2 frust. Tapi lepas kami dah habis make up, sesi snap photo plak. So, ape lagi, snap la banyak2. After all done, zati datang membawa adtyka bersama. Apa lagi, suh la adtyka ajar pakai selendang in proper way. Dapat jugak la tips dari adtyka. Hhee.. Tiba2 fikir pasal nak ambik gambar pulak dengan adtyka. So, lagi la gian sumer duk snap picture. Nak tengok? Here there are....:)

Hanya aku keseorangan mengontrolkan keayuan diriku ini


Menawan kah? or not... :)


Menonjolkan diri maybe pada dinner nanti. Kan maz kn? ahaks!


Samarkah kami? hhee :)


kami berdua pada akhir make up tutorial :)


Everything goes well. Then tiba2 maz cakap nk balik sebab takut nanti nak balik sorang. Aku dengan paksa rela membenarkan maz pulang ke sarang nya. Bertelur banyak2 ye maz. Kan dah bagi baiiikkk punyeeerr make up. Hhaaa... :) Salam Aidilfitri! :)

No comments:

Post a Comment