Wednesday, August 11, 2010

Fikiran

Dh dua tiga hari aku rase lain sgt ngn si dia. Tak thu nk d ungkapkn. Aku rase d abaikn dan aku rase mcm die bkn lg dgn aku. may be hnya mainan fikiran tp makin lame aku pk makin byak yg nermain d pikiran aku. aku x brp pasti mulanyer tp bila bnda tu keluar dr mulut die sndri, aku seakn cnfident tntg itu. Knp sumer ni harus terjd pd aku. Knp x org lain. Ssh sgt ke nk cri yg btul2 setia dan x pk psl pmpuan lain even look at them. Hmm.. mmg ssh! Aku rase frust sgt bile die ckp die ada bc blog seseorg dan aku sndri x igt ape name blog tu but die boleh igt.Aku terkelu n tergamam. Tekaan ku btul. Aku rase sakit sgt.. hati kau rase mcm nk give up and yes, I'm give up now. Aku dh letih nk bg kasih dan syang aku pda org yg x sudi. Ye, mmg die lebih baik dr aku tp kalo btul2 nk, plz bgtau kau sebetulnya. Jgn bermain dgn perasaan aku. Aku dah x kenal lg sape die dan skang aku hnya dingin dgnnya. Harap aku dpt buat yg terbaik untuk diri aku. Aku x pernah berharap yg lebih baik tp aku hnya nk yg lebih baik dr sebelomnye. Ya Tuhan, jika die tidak untuk ku, buangkan lah die dr hati aku selamya..

No comments:

Post a Comment